8 juli 09

Skrivet den 2009-07-08, klockan 11:31:02
Jag vaknade när Erik kom hem idag. Jag låg tydligen på "hans" sida och hade snott hans täcke.. =P Men de va ju så mysigt med duntäcke just då, för det var kallt i rummet.. Men jag var tvungen å flytta på mej.. Så jag la mej under mitt kalla lakan.. Fick låna en bit av Eriks täcke så jag fick upp värmen i mitt eget.. =) Sen somnade jag om.

Vaknade upp av att en ambulans satte på sina sirener.. Vart så himla rädd, de lät nästan som om den stod här utanför, men det gjorde den inte.. Sen har jag vaknat till å från, vid 10 gav jag upp.. Så jag pallade mej ur sängen till datorn å började plugga..

Blev inte godkänd på 5an, han var riktigt petig..
¤ hade ingen bildtext - det stod inte att det skulle vara det heller
¤ hade för få meta-tags - det stod inte hur många man skulle ha å jag hade en
¤ hade tabellen i fel pixlar - visste inte ens att man kunde se det
¤ sparsam beskrivning - stod inte hur lång den skulle va, jag har lärt mej kort och koncist

Jaja, det är bara att ändra. Är typ klar med ändringarna så de e bara att skicka in igen.

//Angelica


Dagens grattis!
Idag fyller min ena BB år!! Stort grattis till henne!
Även Eriks mamma har sin stora dag idag, så ett stort grattis till henne också!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0