6 juni 09

Skrivet den 2009-07-06, klockan 10:49:39
Seriöst, min dator har fått vila sen i fredags kväll så jag trodde att den skulle funka bra.. Men tji fick jag, den är fortfarande lika seg.. Jaja, den går att jobba med iaf, fast de e knappt..

Vaknade när killarna kom hem idag, Macke va lite trött så han stöp i sängen.. =P Men han har väl vart upp sen 11 igår, han sov iofs en timma, men det är inte så mkt.. Så han lär ju inte vakna på ett tag..

Ska ta å fixa till min sista uppgift så att jag kan skicka in den.. Sen ska jag läsa lite i min bok.. Laga mitt armband som gick sönder igår, eller jag måste göra om det helt..

När Macke har vaknat till liv ska vi baka bullar, så jag måste hitta nåt bra recept, de som finns på mjölpaketet kanske?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0