31 juli 09

Skrivet den 2009-07-31, klockan 04:48:50
Usch, 3 timmars sömn!! Jag önskar att det hade blivit mer.. Jag kan aldrig sova när jag ska åka iväg nånstans, de e omöjligt.. Jag gick ju å la mej 9 för att jag skulle få sova.. Men nej, de gick bara inte!

Jaja, jag får sova när jag kommer hem, för jag ska vara chaufför inatt så jag måste va pigg då.. Är typ klar nu, vilket är skönt.. Ska bara packa ner mina byxor (fortfarande blöta) å sen klä på mej å så kan jag åka..

OKej, nu kom jag på lite annat å fixa.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0