28 juni 09

Skrivet den 2009-07-28, klockan 10:26:00
Sov väldigt bra med mitt nya sommartäcke.. De vart lite varmt ett tag, men inte som det blev med det andra täcket.. Blev iaf inte döende inatt.. =P Kuddarna vet jag inte, brukar inte sova på dom så mkt tror jag.. Eller de vet jag iofs inte, men jag somnar och vaknar då inte på dom..

Undra vad jag ska hitta på idag, har inte lust att göra något speciellt. Kanske en sväng med tjejerna på stan, de beror på vilken tid de väljer.. Måste tvätta idag kl17-20, typ mitt i.. Men de går inte att boka om, för då hinner jag inte tvätta innan fredag.

//Angelica


Dagens födelsedagsbarn:
Pelle som blir 20 år!! Grattis! =)

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0