27 juli 09

Skrivet den 2009-07-27, klockan 11:37:27
Satt i köket å fixade mina bilder då det small till, blev så sjukt rädd!! Fattade inte riktigt vad det var heller.. Såg ju inget.. Sen såg jag att det "regnade" glas-splitter mellan glasrutorna, men jag kunde inte hitta något.. Så jag hissade upp persiennen å såg att det satt fast en sten i den yttersta glasrutan..

Jag gissar att den kom från gräsklipparen.. Undra hur lång tid det kommer å ta innan dom fixar det där.. Verkade inte jätteallvarligt eftersom en ruta fortfarande är hel.. Jaja, vi får väl se..

Har ju hört att man fått stenskott i bilrutor, men inte i köksfönstret!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0