10 juli 09

Skrivet den 2009-07-10, klockan 12:35:21
Gahh, jag har sån träningsvärk!! Kunde knappt resa mej ur sängen i morse, för det värkte som tusan i magen!! Men det känns bra ändå.. Funderade på å ta en morronpromenad, eller ja, nu blire ju lunch/eftermiddaspromenad men det regnar!! Fast inte så mycket så det skulle kunna gå..

Fick en chock i morse när jag loggade in på blogg.se, hade fått en hälsning som jag inte direkt var beredd på.. =P Menmen, jag får väl skylla mej själv..

Det jobbiga med bloggen är att jag vet inte vilka det är som läser.. Nån enstaka person vet jag ju, men sen finns det ett par stycken som är okända.. Vore spännande å veta vilka de e, så jag vet vad jag kan skriva och inte.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0