1 år!!!

Skrivet den 2009-07-01, klockan 20:11:08
Idag firar vi ett år i den här lägenheten, jises vad tiden har gått fort. Känns ju som om vi flyttade in nyss!! Jag kommer nog aldrig att glömma den dagen.. Har nog aldrig haft så kul med bror som jag hade då. Synd att Erik inte vr här den dagen bara. Han jobbade å fick sova borta..

Å dan efter tvingade jag upp Macke klockan 7 för han skulle hjälpa mej i tvättstugan. Tror ni att han var glad? Nja, knappats han går inte upp före 12 då han är ledig!! =P

Har firat med kyckling å sötsursås. Å så glass med maränger å riven choklad till efterrätt.. =D

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bea
Den 2009-07-02, klockan 01:06:36

Hej där! Hoppas du får en trevlig dag imorgon :)

Skrivet av: Angelica
Den 2009-07-02, klockan 10:15:10

De hoppas jag också.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0