Vit Oleander

Skrivet den 2009-01-07, klockan 21:34:44
Sitter just nu å tittar på Vit Oleander som går på femman.. Läste ju boken i somras.. Eller jag började på Eriks student å vart klar i oktober eller nåt.. =P Men den va ju lite seg å läsa.. Konstigt för första gången så gick det bra å läsa å de va inte så att jag kom ihåg saker å att den blev tråkig på så sätt.. Nee, jag vet inte riktigt vad de va..

Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, de har inte gått så långt å de är en del kvar.. Men bättre filmer har jag ju sett, iaf än så länge.. Men den kanske blir bättre vad vet jag?


Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0