Vilken natt

Skrivet den 2009-01-30, klockan 08:16:19
Jag vaknade i natt av min huvudvärk!! Gjorde så fruktansvärt ont.. Men somnade jag om, men vaknade igen när Erik kom hem.. Samt när klockan ringde, å då va huvudet bättre å jag var ganska så pigg..

Blev lite förvånad att det gick så bra å somna igår som de gick fast jag inte hade nån musik på.. För på Mix spelade de massa snabba poplåtar å på P3 rock, inget av de va särskilt behagligt att somna till, å jag kunde inte hitta Lugna Favoriter(kanske inte ens finns här) så jag stängde av istället..

Nu måste jag gå å klä på mej, ska gå till skolan om en liten stund..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0