Varmare kläder

Skrivet den 2009-01-16, klockan 14:29:00

Asså, jag måste vara otroligt dum.. Här går jag runt å fryser som en gnu med min skidjacka.. Det jag inte har tänkt på är att jag i garderoben har en varm å mysig dunjacka, ska nog ta fram den istället, för den här kylan tar död på mej!!

Min dunjacka kanske inte är den varmaste, men den går iaf en bit ner på låren så att det slipper bli så kallt där, sen skyddar stövlar till strax under knäna.. Så då blir jag ganska varm.. De enda som inte är varm är mina knän å de känns, för när det är så här kallt så känns det som om det fryser fast å jag kan inte röra på dom..

En strumpa för knäna, typ som ett knäskydd fast mjukare å bekvämare.. Det vore kanske nåt.. Undra om det finns nåt sånt, eller om jag måste uppfinna det själv.. Måste undersökas..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0