I natt jag drömde..

Skrivet den 2009-01-29, klockan 20:28:52
I natt träffade jag tomten å hans familj, vi var ute på isen, då den plötsligt sprack som en ring runt oss. Jag, Lina å tomtens renar hann inte komma till ett säkert ställe, utan blev fast i ringen. Ena renen hoppade till tomten å de andra som stod där isen var lite mer stabil. 

Då blev vikten ojämt fördelad på vårt isflak, så jag å Lina hamnade i vattnet å renarna var kvar på flaket. Lina kravlade sej upp på den säkra isen, men jag låg stel kvar. Lina vart sedan iknuffad av renen som stod på det säkra då han skulle rädda sina renar..

När renarna var i säkerhet så hjälpte en ren mej å Lina upp ur vaken.. Sen gick vi därifrån som om inget hade hänt..

Det verkar lite luddigt, men det var en dröm så det är lite svårt att förklara.. =P Har drömt massa annat konstigt också.. Typ att min bror blev utvisad å familjen firade!! =O

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0