Tvättning =S

Skrivet den 2009-01-09, klockan 16:53:04
Hur tradigt är det inte att tvätta en fredag kväll?!? Menmen, jag hann inte tvätta allt i tisdags å jag vill ha bort lakanen å lite annat som inte blev tvättat..

Blev bjuden på födelsedagsfika idag, men jag skulle inte komma dit förns sent, resa i två timmar va där i 1 timma, å sen två timmar hem å komma hem sent.. Kändes inte riktigt okej då.. Blir så drygt å jag har svårt att koppla av när jag har mkt att göra.. Å får dåligt samvete, när jag är ute å roar mej när jag borde vara hemma å ta det lugnt, då det är plugghelg..

Fikat kom inte riktigt i rätt tid, det hade passat bättre nästa helg.. Så jag bokade en tvättid isälle för att roa mej en fredagkväll.. =P Nee, riktigt så vare inte.. Det bestämde jag i tisdags, för jag ska ju vara ensam i helgen å plugga, å då spelar det inte så stor roll vad jag gör..

Till tvättstugan

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0