Tröttis

Skrivet den 2009-01-08, klockan 14:18:57
Gårdagens film, mje den blev inte bättre ju längre den gick.. Jag tyckte att de missade en massa från boken, jag förstår att man inte kan ha med allt som är i boken, men de fanns vissa delar som jag tyckte borde fått vara med.. Men det är inte jag som bestämmer de.. Men den va helt okej, fast jag vet inte om det är nån film som jag skulle rekommendera..

Pga filmen så blev det en sen sänggång, eller sen å sen.. Men senare än vanligt, vilket gjorde det tungt att komma upp ur sängen i morse.. Blev så arg när mobilen började låta i morse att jag höll på å skrika.. De tog mej en stund innan jag förstod att det var mobilen och inget annat.. Måste verkligen ha vart inne i min dröm.. =P

Nu äre dags å fortsätta plugga =( orkar verkligen inte, vill ha mera lov, de va ju sååå skönt.. =) Bara cirka 150 dagar kvar till sommarlov =), nedräkningen har börjat.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0