Träning

Skrivet den 2009-01-13, klockan 20:41:24
I höstas när skolan började funderade jag på att börja på IKSU igen, men jag väntade till nollningen var över..  Sen gick de nån vecka å sen åkte jag till Sthlm.. Så efter de hade jag tänkt att börja.. Men då har jag ju varit förskyld å tiden gick..

Så då tänkte jag att jag skulle börja när jag hade kommit tillbaka till Umeå efter jul.. Men jag var inte riktigt frisk då heller så jag tänkte att jag väntar lite.. För det är inge kul å köpa ett IKSU-kort å sen bli ännu mer sjuk.. =S

Men i måndas så tänkte jag att jag skulle strunta i att jag är sjuk å träna ändå, för det verkar ju inte som om jag blir frisk.. Så jag gick in på deras hemsida å kollade.. Å då finns det inte längre månadskort kvar, utan jag måste köpa ett för fyra månader..

Det skulle jag iofs kunna göra, men jag vill ju bara träna där 2-3 månader å sen känns det saftig att lägga ut så mkt (IKSU är Sveriges dyraste student-gym)..

Så nu väntar jag på att isen på gångvägarna ska försvinna så jag kan börja promenera igen, eller leta upp isbroddarna (de blir en utmaning - spårlöst försvunna) samt att jag väntar på att Erik ska blåsa upp min pilatesboll (den har legat på golvet sen november, det går inte fort framåt)

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0