Studiebesöket

Skrivet den 2009-01-28, klockan 16:52:36
Studiebesöket i morse var spännande å intressant men KALLT!! Höll på att frysa ihjäl!! Fast jag hade långkalsonger, mössa, vantar å sånt på mej.. Så de ska jag komma ihåg till nästa gång.. Ska dit om nåra månader igen, men då kanske det inte är lika kallt längre, eller de hoppas jag inte iaf..

Sen blev det bråttom upp till skolan, kom nån minut sent.. Men de gjorde inte så mkt.. Arbetetade nåra timmar innan vi gick hem.. Erik kom å mötte mej. När jag kom hem så var jag tvungen å äta, var så hungrig, hade inte hunnit med att äta lunch..

Nu ska jag fortsätta med projektet lite..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0