Sen sänggång

Skrivet den 2009-01-14, klockan 20:14:07
Mitt mål i kväll är att gå å lägga mej så sent som möjligt, för att jag ska kunna sova så länge som möjligti morron, det för att jag ska vara pigg under hela tentatiden (16-22)..

Men redan nu så är jag helt färdig att jag skulle kunna krypa under täcket, men jag måste kämpa.. Får inte gå å sova än.. För då vaknar jag 4 i morron bitti å de ere massa timmar jag ska underhållas, å de klarar jag inte.. För så mkt finns det inte att göra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0