Rix borta

Skrivet den 2009-01-05, klockan 21:48:26
Blev grymt besviken i morse när jag satte på radion, de va en programledare som jag inte kände igen, sen förstod jag varför.. De va ju Mix megapol jag lyssnade på.. Hade totalt glömt bort att Rix FM skulle stängas av här uppe.. Så nu kan jag bara lyssna på det på datorn.. Det går iofs bra, men de går inte å göra så mycket annat på datorn samtidigt då..

En annan tråkig sak är att teven vi fått var trasig.. =/  De är regnbågsfärger, en del kanaler är borta å de går inte å göra nån sökning.. =S Så vi fick ställa tillbaka den gamla.. Lite surt, för jag hade sett fram emot en större teve, men icke..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0