Phuf

Skrivet den 2009-01-06, klockan 21:22:19
Dagen har gått åt till att tvätta å fixa iordning lägenheten.. Vi fick bara upp två tavlor, väldigt söta.. =) Sen upptäckte jag att vi behövde en skarvsladd för att få upp resten, vilket vi inte har här så de får vänta till efter helgen..

Erik jobbade bara en liten stund idag, så de va skönt.. Men de kändes konstig när han kom hm vid typ 11!!

Kom nyss på att det kanske är dags att köpa böcker till nästa kurs.. Den börjar ju om mindre än 2 veckor, men det tar ett tag å få böckerna.. Blev inte så glad, för en kosta 320 en annan 278 å den sista 497/996 (häftad/inbunden)!! Plus att vi ska köpa massa (3 st) kompendium.. De e ju sjukt, typ hela studiebidraget denna månad går ju åt till böckerna, vad ska jag då betala hyran med å leva för!?! =S Tycker att det borde finnas ett bokbidrag!

Vissa av böckerna ska vi iofs använda i tvåan, de står så iaf å jag hoppas att de inte ändrar på de, för då blir jag arg!! Fast arg är jag redan för den dyra boken är på engelska å jag som blev lovad en engelsk-fri utbildning!! %¤&#%&¤ =@ jaja, de går inte å göra så mkt åt de, men jag tycker att det är dålig stil av en programansvarig å ljuga!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0