Packa

Skrivet den 2009-01-29, klockan 21:01:49
Har sån fruktansvärd huvidvärk, men jag har bara mej själv att skylla på.. Jag vet varför den kom å jag kunde ha förhindrat de.. Å nu vägrar den att försvinna.. Det kommer att bli jobbigt å somna, för det känns som om det är någon som slår mej i huvudet!!

Ska alldeles snart gå å sova, men jag måste packa först.. Har glömt bort de, å jag bör vara färdigpackad i morron när jag kommer hem från skolan annars kommer Erik å sucka.. Eller så struntar jag i å packar å ger igen!! För han packar aldrig kvällen innan (jag brukar packa åt honom..) Fast jag vet inte om jag vill att han packar åt mej, då vet man ju aldrig vad man får!!! Så jag göre nog själv..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0