Nya byxor

Skrivet den 2009-01-22, klockan 20:36:57
Idag drog jag på mej byxorna som jag köpte i fredags.. Kände att det var dags.. Jag bara älskar att ha nya saker på mej.. Det är en så otroligt skön känsla.. I början är de tajta å sitter perfekt.. De hasar inte ner, det går iofs att lösa med ett skärp, men jag glömmer alltid skärpet.. =P

Självförtroendet höjs lite mer och jag känner mej lite snyggare än vanligt (det är faktiskt möjligt).. ;) Dagen blir bra å det finns inget som kan få den att gå i krasch.. =) Sen hjälper det ju om någon märker att det är nytt, då blir jag lite gladare..

Fast att ha nya byxor har ju nåra nackdelar också.. De sitter lite för tajt kanske, så när man sitter ner så är det inte så skönt, för de skär in lite i magen, hade ett rött märke runt hela midjan.. =P Men de e sånt man får stå ut med, de töjer sej med tiden..

Å en annan sak är att de färgar en del.. Mina ben var blåa när jag tog av dom.. Å jag hade ett vitt plagg vid byxorna de är nu i en lite lätt blå ton.. =P Jag hoppas att det försvinner i tvätten..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0