Neråt

Skrivet den 2009-01-30, klockan 18:57:21
Det gick undan idag när vi arbetade med projektet!! Vi var lite oense, så vi va tvugna å fråga läaren lite granna, så att vi kom på rätt spår. Det är så klurigt att få till taket, det trodde jag aldrig!!

Vid lunch avslutade vi arbetet å jag gick hem, eller småsprang lite.. Kände mej en aning stressad, varför vet jag inte riktigt! Gick förbi ÅC innan jag kom hem. Väl hemma så åt jag lunch å packade ihop det sista..

Efter ett lämnade vi parkeringen å strax innan fem kom jag innanför dörren hemma hos Erik.. Det hade alltså tagit 3,5 timma ner, vanligtvis tare runt 2.. Men nu stannade vi lite på vägen, så det tog lite längre tid..

När vi kom hem så packade vi in allt å sen åkte vi å köpte pizza (det blir så när Erik "lagar "mat), jag gick in på ICA för å handla lite.. Den ICA är inte så jättestor, men jag gick vilse, kunde INTE hitta mjölkdisken!!! =O Gick varv efter varv å tillslut.. Den var där jag hämtade min första sak i affären.. =P Jag kom ut ganska lagom tills när Erik hade hämtat pizzorna..

Sen åkte vi hem å åt dom, faktiskt ganska gott..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0