Nap

Skrivet den 2009-01-13, klockan 16:57:55
Jag sitter med matteboken å ögonlocken håller på å falla igen.. =S Vill så gärna sova middag, men jag vet inte när Erik kommer hem å jag kan inte sova när han kommer instaplandes.. För han mobbar mej mkt för att jag sover middag, tycker att jag är som en tant..

Det spelar ingen roll hur mkt eller lite jag sover under natten, jag måste ändå sova middag.. För jag är helt knäckt på eftermiddan..

Just nu är jag i nån period då jag sover väldigt dåligt.. Har svårt att somna, vaknar till med jämna mellanrum å drömmer helskumma å läskiga saker..!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0