Laplace

Skrivet den 2009-01-10, klockan 11:13:41
Har nu suttit med Laplacetransformer en stund, å jag kan inte påstå att jag blir så klok av det.. En del förstod jag men en större del är fortfarande som en dimma..

Det kommer uppgifter i boken som varken TS eller boken själv har gett exempel på, hur ska man då kunna fatta?!? Allt är ju helt nytt, så de borde finnas bra å pedagogiska exempel på de, men inte då.. Å TS är väl inte den mest pedagogiska människan jag stött på i mitt liv.. Så där får man inte ut så mkt ifrån.. =S

De e väl bara å försöka tyda föreläsningarna från igår å läsa mer i boken.. Men nu tror jag att jag ska ta tag i nåra övningstentor å se vad jag kan å inte kan..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0