Ingen nap

Skrivet den 2009-01-21, klockan 21:13:42
Jag kom på en sak idag.. Jag har faktiskt inte sovit midda på många dagar nu.. Å jag är lite stolt över mej själv.. Jag är inte längre lika trött på eftermiddan som jag har varit förut.. Eller så har jag inte märkt av det för jag har varit aktiverad mkt på eftermiddagarna nu å inte hunnit känna av det..

De kanske inte är nån jättestor bedrift, men ändå.. Kanske att jag lyckas bli av med den här ovanan, de vore skönt.. För jag tror att det gör mej bara tröttare..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0