Helgen

Skrivet den 2009-01-18, klockan 12:19:08
Halv tio kom vi fram i fredags så jag fick iaf se slutet av Let's Dance.. =) Tittade på nån film sen på kvällen.. För ovanlighetens skull så vare Erik som var den trötta av oss å ville gå å sova först.. =P

På lördan drog han mej upp ur sängen, kan inte påstå att jag var så jättepigg precis.. Å som vanligt efter frukost så kollade han lite på bilen.. Sen spelade vi Buzz.. Kom två, va inte så duktig..

På kvällen for vi ner till H-sand för att fira Eriks kusin på den stora dagen! =) Där blev det tacos å en otroligt god tårta med polkagris!!! Yummi.

Tittade på Wall-E innan vi åkte hem.. Då drack jag ett glas vatten å sen stöp jag i säng..

Å för ovanlighetens skull (igen) så vaknade jag före Erik i morse, lite stolt är jag.. För klockan va då halv tio.. Efter frullen så tittad han på bilen (igen)..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0