Goodie

Skrivet den 2009-01-21, klockan 14:05:47
Jag gillar faktsikt den här kursen som jag läser nu.. Den känns inte jobbigt (inte än iaf) å det går faktiskt att hinna anteckna och hänga med!! Det är ju de här som jag kommer att hålla på med sen när jag är klar, inte en massa derivator, integraler å skit..

Efter lektionen så åkte jag å Jenny ner på stan.. Hälsade på hennes supersöta hundar!! Fick nåra pussar å sen hade jag knäsällskap hela vägen ner och upp från stan.. hehe..

Hittade lite smått å gott som jag har tittat på en stund men inte tagit mej i kragen å införskaffat, men nu har jag det.. å att de va lite rea gör ju saken lite bättre.. =P

Plugga lite nu kanske? Tål att tänkas på

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0