Det är inte lätt när man är poppis

Skrivet den 2009-01-22, klockan 19:27:29

I början av veckan så hade jag planerat att åka ner på fredagen.. Sen kom det ett förslag om en tjejkväll för oss i klassen som lät intressant.. Så jag bestämde att jag skulle stanna kvar i Umeå under helgen.. Idag fick jag en till inbjudan av Johanna att det är fest där, också i morron..

Först tänkte jag skippa Johannas, eftersom den andra kom först.. Men sen tänkte jag efter å bestämde mej för att vara först hos Johanna en stund å sen till Jenny.. Sen kanske vi alla går ut till samma ställe.. Vi får se hure blir.. Fest iaf..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0