Borta

Skrivet den 2009-01-14, klockan 15:29:22
Igår kväll när jag låg i sängen så kom jag på en asbra idé om en grej som jag skulle skriva här i bloggen.. Först så tänkte jag skriva upp den, men jag hade inget papper i närheten.. Kunde iofs ha skrivit ner det på mobilen, men Erik hade säkert tyckt att jag bara var konstig då.. Så jag skippade det..

Å så tänkte jag att jag kommer ihåg det, för det var en kanongrej!

Tror ni att jag kommer ihåg det nu då? NEJ, det är helt bort.. Skulle ha srivit upp det ändå.. Fast om jag har glömt det så var det kanske inte så viktigt, kan nog vara utan det..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0