About a boy

Skrivet den 2009-01-24, klockan 19:41:02
När jag satt här i min ensamhet så tänkte jag att jag kunde ta å titta på en film.. Bestämde mej för Love Actually.. Men de kändes inte bra eftersom jag har sett den ganska så nyligen.. Men i brist på annat å göra så kunde jag se den.. När jag gick fram till filmerna såg jag att jag hade Om en Pojke.. De hade jag glömt.. Såg aldrig den när jag köpte den, för min dator ville inte vara snäll å låta mej se den... De ville den inte idag heller, inte förns jag bytte program å se den i...

Så det blev den filmen.. Hade för mej att den var bättre.. Men de va inge WOW i den riktigt..
 

Snart är det dags för körslaget..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0