Väntan

Skrivet den 2009-02-19, klockan 15:07:17
Min planering i morseva att jag skulle vara på VD när de öppnade, 8.00.. Kom lite senare för ja var tvungen att panikduscha.. Men iaf var där kanske 7 över ellerr nåt.. Det var inte en människa där, tog en lapp å väntade till receptionisten hade tid.. Gick fram å sa vad det gällde å hon bad mej vänta för hon skulle kolla med läkaren..

En timma satt jag å väntade på att läkaren hade tid.. Å då skulle hon inte ens göra något med mej utan bara skicka mej vidare till nån distriktsköterska.. Å sen tog det fem minuter..

Kunde hon inte ha bokat in mej på en tid när jag var där i måndags så had ejag sluppit vänta så mkt.. Eller skrivit nånstans att jag skulle tillbaka och kunnat fått hjälp tidigare.. Men nej, så verkar det inte funka..

Sen skyndade jag mej hem plockade ihop mina saker å gick till skolan.. Kom dit, Charlotta hade varit där ett tag.. Satte oss å gick igenom lite.. Efter lunchen gick vi å kopierade flera tentor.. Å sen var jag tvungen att gå därifrån.. Klarade inte av att sitta inne på skolan, för det luktade rök.. Anledningen till röklukten var att de utanför huset hade en grillkåta å det kom in via ventilationen..

Dags å fortsätta plugga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0