Vaken

Skrivet den 2009-02-08, klockan 09:07:24
Strax efter ett åkte Eriks kompis hem.. Så vi kröp i sängs vid halv två typ å jag somnade nästan så fort jag la huvudet på kudden.. Sov faktiskt hela natten utan att vakna!! Men sen vaknade jag halv nio å kunde inte somna om.. Så jag klev upp, ska ju ändå börja tvätta om en timma, så de e väl lika bra..

Dagen idag blir det tvättning, sen lite plugg, städning och kanske ett nytt försök med insynsskydden (fick lite tips igår)..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0