Vad är du?

Skrivet den 2009-02-13, klockan 10:28:38
Häromkvällen så sa jag till Erik att om han var ett djur så skulle han vara en blandning mellan; en vrålapa, sengångare å golden retriver..
Med motiveringen: Han hörs överallt, är långsam/seg och tar dagarna som de kommer..

Han tyckte att jag var en blandning mellan; en chihuahua och en porslinsdocka..
Varför? Har jag ingen aning om.. =P Eller jo, kanske för att när jag väl pratar så kommer det mycket och fort, samt att jag är väldigt ömtålig..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Jackeline Perez
Den 2009-02-13, klockan 18:03:48

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0