Trasiga maskiner =/

Skrivet den 2009-02-01, klockan 20:12:10
Jag började nästan gråta nu när jag kom in i tvättstugan. På alla maskiner låg det en lapp som talade om att de var trasiga!!! Okej, om en hade varit trasig, men inte alla tre.. Jag har väntat i 2 veckor på min tvättid, å nu när jag väl har den så går det inte.. Så nu måste jag vänta en vecka till..

Eftersom det är kris i garderoben så var jag tvungen att tvätta upp lite i handfatet, men jag kan inte tvätta för mkt, för jag har ju ingen plats att hare på.. Så jag kommer att få tvätta lite i morron också.. Suck, jag som åkte hem tidigare bara för tvättiden!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0