Till Strömpilen

Skrivet den 2009-02-13, klockan 20:06:53
Vi blev klara med projektet idag!! =) Skönt att ha de över.. Nu ska vi bara skriva ut det, vilket vi gör på måndag morron..

Sen cyklade jag ner på Strömpilen.. Det var sjukt kallt, fast jag hade masse kläder på mej.. Men det var lite kaxigt att ta ett par tunna fingervantar när det är 10 minus ut.. =P Kom iaf fram tillslut, in på MAXI å blev varm igen.. Snurrade runt där inne, jag som bara skulle handla lite saker, fick med mej mycket mer.. =P Så jag var tvungen att bara ta en kasse extra, trodde att jag skulle klara mej med ryggsäck bara..

När jag stod i kassan höll jag på att svettas ihjäl, det vart sjukt varmt i alla kläder.. Ville ut så fort som möjligt, men blev stoppad i utgången av nån från Teila, som skulle visa mej nåt.. Men deras internet hängde sej så de gick inte så bra för henne.. =P Hon fick veta att jag hade Telia Student å då va jag inte intressant för henne längre..

Kom ut till cykeln, å började trampa hemåt.. Gu' så tungt de va, växeln va på typ 3 eller 4.. Å de var trögt..Fick så sjukt ont i ryggen, det var lite för tunga saker i ryggsäcken.. Nästa gång jag åker ner å handlar så ska jag ta lite lättare saker..

När jag kommit en bit så var jag så skakis i benen att det var svårt att trampa.. I uppförsbackarna så gick myrorna fortare än vad jag cyklade!! =P Efter en bit så värkte det så mkt i ryggen att jag höll på dö!!

När jag kom in, var jag skakis i varenda kroppsdel och jag mådde så fruktansvärt illa!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0