Strömavbrott

Skrivet den 2009-02-06, klockan 07:15:51
Vaknade i natt av nån anledning.. Öppnade ögonen, å såg ingenting. Det var kolsvart!! Radion var tyst, kylskåpet lät inte, routern blinkade inte, lampan utanför fönstret lös inte in.. Letade mej fram till sänglampan, rev ner allt på bordet.. Sen lyckades jag hitta lampan, tröck på knappen men inget hände.. Det var fortfarande lika svart!! Då förstod jag att det måste vara strömavbrott..

Lyckades få tag i mobilen, öppnade luckan så att jag fick lite ljus, den visade 05.10.. Låg där i tystnaden å försökte somna om, men de var svårt.. Efter en stund kom ljuset tillbaka.. Då kändes det bra så då kunde jag somna.. Undra hur länge det var strömavbrott?

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0