Städning

Skrivet den 2009-02-26, klockan 23:22:47
Fick nåt infall att rensa i vår byrå i sovrummet(har funderat påre i veckor).. För det var fullståndigt kaos där i.. Nu har jag gjort så att vi har en varsin låda å en gemensam.. =P Undra hur länge de kommer å va fint.. Jag tippar på nån vecka eller så.. =P

Slängde dock inte så mkt.. Eller jag tog bort de som jag inte fattade att jag hade sparat, typ massa kvitton, kataloger å tidningar!! Hallå?!?

Va ska jag hitta på nu då? Är inte direkt trött å jag är ledig i morron så jag måste inte sova tidigt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0