snark

Skrivet den 2009-02-02, klockan 18:12:58
Jag var faktistk pigg å alert i morse, vaknade innan klockan ringde =) Gick upp tog en dusch.. Åt frulle.. Ringde till VC, fick inte tag i dom.. Det var upptaget i 45 minuter.. Ska göra ett nytt försök i morron igen..

Sen traskade jag iväg till skolan.. Fick vänta lite innan min projekt-kamrat var på plats.. Gjorde klart mängd-arbetet, sen vare dags för lunch å efter lunchen en föreläsning.. Jag klarade första halvan, men sen blev jag otroligt trött.. Tror att jag tom råkade somna.. =P Men läraren var så tråkig å lyssna på, samma ton å opedagogisk!!

Gick hem tillsammans med Charlotta.. Kom hem började med maten på en gång, för jag var utsvulten.. Det blev köttisar å potatismos.. Mums!! =)

Dags å plugga lite, men jag känner mej väldigt omotiverad för de.. Får se..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0