Resa vs familj/kompisar

Skrivet den 2009-02-22, klockan 22:58:51

Macke å jag har under en tid planerat att åka utomlands.. Å när jag såg att jag hade påsklov så tyckte jag att det var väldigt passande att åka då, eftersom broder har lov samma vecka..

Sen började Eriks familj fundera på att åka utomlands, så vi tänkte att vi kunde åka tillsammans.. Men det var svårt att hitta ett resemål samt ett datum.. E's familj struntade i de.. Men jag var fortfarande på, lyckades få Erik att också vilja..

Men nu när jag har suttit på bussen i 2,5 timma så har jag funderat.. För det kostar ju en slant att åka samt att leva.. Sen ska vi ju ner till Sthlm den 25 mars upp den 30.. Å sen ner igen den 3 april.. Det blir lite tajt.. Å jag vill så gärna åka ner till Sthlm, vill lixom inte byta ut de..

Jag känner att familjen å mina BB's betyder så mkt mer än en utomlands-resa, så jag skippar resan, eller inte skippar, skjuter upp den på obestämd tid..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0