Promenad

Skrivet den 2009-02-14, klockan 16:04:59
Har nu varit ute å promenerat i drygt en timma.. Mysigt, det var så skönt ute, äntligenen behaglig temperatur!! Ett par minus är helt okej..

Å jag fick leka som ett barn!! Kan ni förstå hur nöjd jag var!?! Helt sinnes.. =P Kände mej som ett litet barn, tror att Erik tyckte att jag var lite pinsam.. =P Menmen, jag har iaf barnet kvar i mej å kommer alltid att ha, men han verkar ha vuxit upp =( Hehe

Vill ni se bilder så kika in: http://baggeboo.bilddagboken.se För det är lite tjorvigt att lägga upp bilder på bloggen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0