Pluggande

Skrivet den 2009-02-18, klockan 16:20:17
Våran träff blev lite senarelagd då Charlotta hade försvoit sej.. Men det gjorde inget, fick bara vila lite extra.. =) Gick det faktiskt bra i skolan.. Vi gick till våra lärare å frågade dom om det vi inte kunde.. Sen satte vi oss å gick igenom allt material vi har fått.. Jag satt å bläddrade ltie i boken å läste det som verkade intressant..

Vid halv fyra kände jag mej trött, bokstäverna flöt ihop.. Tittade på Charlotta å sa att jag var otroligt trött, lika så vare för henne, så vi kastade in handduken å gick hem..

Fick en chokladkaka av Charlotta idag.. =) För att jag delade med mej av mina anteckningar..

Nu ska vi kila iväg till ÅC..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Jenny
Den 2009-02-18, klockan 16:36:56

Se är inte bara jag som slirar lite på morgonen =) Tack för anteckningarna, får väl också muta dig med choklad eller nått =) Ska bara ta mig orken att läsa dom nu =)

Skrivet av: Angelica
Den 2009-02-19, klockan 07:29:21

Hehe, okej de finns nåra andra också.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0