Planer för morrondagen

Skrivet den 2009-02-23, klockan 21:28:15
Nu har jag nog tittat klart på OC för idag.. Ska inte säga hur många jag har sett.. =P

Ska tare lite lugnt nu, snart gå å lägga mej å läsa.. Känner mej så sjukt trött..

I morron blire först föreläsning å sen ska jag ner på stan.. Ska kolla om jag hittar något till festen på lördag.. =) Samt att vi ska äta SEMLA!!! Mums, blev ju "övergiven" av mitt tänkta semelsällis, så jag va tvungen å leta upp nåt nytt å fick napp =)

Tur det, för om jag skulle ha köpt färdiga på ICA så finns det bara tvåpack å om jag skulle ha gjort halvegna så måste jag köpa åtta bullar.. Nu behöver jag bara köpa en!!! =) Å gott ska de bli, har väntat i ett år gu' va jag längtar!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0