Ny dag, nya tag

Skrivet den 2009-02-09, klockan 07:33:02
Så då va man upp å tassa runt.. Är nästan helt klar, ska bara klä på mej, fixa matlådan å vattenflaskan.. Men sen så =)

Vaknade i natt av en hostattack, jag va alldeles torr i munnen så jag var tvungen att gå upp å dricka vatten.. Å de kändes så skönt att klockan visade 03.57, för då hade jag tre timmar kvar att sova!! =)

Känner mej faktiskt hyfsat pigg just nu, men det finns inga garantier att jag kommer känna mej pigg på föreläsningen.. Eller det ska vara en gästföreläsare idag, det gör det kanske lite roligare..

Ha en bra dag!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0