Maraton

Skrivet den 2009-02-23, klockan 19:32:52
Har nu under en tid haft ett OC-maraton =D Åhh, vad jag älskar den serien!! Synd bara att jag inte har sett sista säsongen.. =/ Ska försöka att få tag i den..

Just nu har jag tagit en paus å tittar på Innebandy (AIK - Storvreta) Min bror är tydligen där å jag sitter å spanar efter honom, men de är svårt att hitta han..

Gjorde en baconsås till middag idag, den kunde ju ha vart godare.. =S Råkade tippa lite för mkt på pepparkaret.. =P Fast det kunde ha vart värre.. Den va ju iaf inte salt som min skinksås var första gången jag gjorde det..

Nu ska jag kika vidare efter bror, hörs

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0