LK-programmet sa du?

Skrivet den 2009-02-16, klockan 12:45:29
Från hösten 04 till våren 07 gick ett ledarskaps- och kommunikationsprogram, där jag bla fick lära mej att tala inför folk. Jag kan säga att det märktes inte idag...

"Öh... Aaa, Ergonomi betyder.. öhm... (titta ner i pappret) kunskap om arbete.. Det handlar om.. ehhh.. (tittar ner i pappret) samspel... samspel mellan människa, uppgifter ååååå miljö..Öhm..Öhm... Inom byggbranschen så, så, så(tittar ner i pappret, tänker: VA FAN ÄR JAG?!?!) så är det mycket belastningar. Att gå å stå på armering är inte bra för ryggen och nedre delen av kroppen. Att armera en vägg är slitsamt för man ska hålla upp järnet samtidigt som det ska fästas. (ultrarapid och darrig röst!)."

Sen vare klart.. Jag hade lixom ett A4 som jag skulle säga, å sa typ bara de där.. =P Blev en aning nervös.. Men det är jobbigt när människor man känner ska sitta å lyssna på en.. Å som tur var så va det inte bara jag som inte kunde kontrollera mina nerver.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0