Knäckt

Skrivet den 2009-02-11, klockan 18:20:35
Det här kommer att låta lite girly, men det var så idag när jag drog upp jeansen så fastnade jag med nageln på nått sätt å den gick av!! Det gjorde inte så ont, när den knäcktes, men det känns så konstigt nu!! Det lix saknas något.. Jag som hade sparat å va så nöjd att de inte hade börjat bli sprickor i den, så händer detta!!

Så nu ere bara att spara ut, funderar på om jag ska fila ner resten så att det ser lite snyggare ut.. För just nu sere rätt illa ut..

De i klassen som såg att jag var förstörd när jag kom in i datasalen bara fnissade åt mej, inget medlidande där inte.. Eller jo utav en, å de va en tjej.. Hon förstår nog hure känns.. Men inte killarna!!

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-02-11, klockan 20:50:48

Jag förstår dig!! Hade av en nagel förra lördagen så nu blev jag tvungen att fila ned alla...

puss på dig!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0