Gott?

Skrivet den 2009-02-13, klockan 22:52:39
Det är konstigt, man står där med påsen i handen och skopan i andra.. Funderar på vad som är gott och som man vill ha.. Plockar de.. Lägger ifrån sej skopan betalar å kommer hem..

Häller upp det i en skål å tittar, hmm vad ska jag ta? Inget där i ser ju frestande ut!!

Så är det varje gång jag handlar godis, förstår inte varför!?! Jag plockar ju bara sånt jag gillar.. De äckliga hoppar jag ju över, men ändå så ere bara äckliga saker när jag kommer hem..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0