Frustrerad!

Skrivet den 2009-02-24, klockan 15:55:40
Okej, en föreläsning ska inte var helt klockren, det är inte meningen att man ska hänga med på allt.. Men det är svårt om man inte hänger med på NÅT!! För man måste ändå ha en liten grund att stå på för att kunna utvecklas.. Men det har ja inte fått idag.. För idag var hastigheten uppe i 200!! Det var omöjligt att lyssna, skriva å förstå.. Det gick bara inte.. Blir så frustrerad.. Charlotta tyckte att jag såg chockad ut när vi gick på lunch.. =P

Sen efter lunch så vare räkneövning, å det gick till en början bra.. Sen gjorde han en uppgift på tavlan.. Å det gick inte att hänga med i hans resonemang, det var inte klara.. Vi bad han att gå igenom en gång till.. Vilket han iofs gjorde, men han hoppade bara in i sina uträkningar å fortsatte babbla.. Sen kom han till vårt bord å gick igenom en tredje gång..

Han började att förklara, men vi tappade honom från början.. Kunde inte se nåt logiskt samband.. Han sa en sak å räknade på ett annat sätt.. =S Å hela tiden påpekade han att tiden gick.. Så tillslut gick han.. =/

Då samlade jag å Jenny mod å gick till vår programansvarige.. Vad problemet var, hon greppade inte riktigt utan trodde att vi hade förutfattade meningar om han redan från början, jag skulle kalla det erfarenhet. Vi har ju haft han i en kurs å vet hur han fungerar.. Sen hjälpte hon oss att räkna uppgiften han hade gått igenom tre gånger å då, då började det att klarna lite..

Grejen var den att när hon hade kursen förra året så sa hon till sina elever att inte göra den uppgiften för den var för svår.. Men vi ska göra den i år.. Lite lika borde det väl ändå vara.. Problemet med vår lärare är att han tror att vi är überduktiga, vilket vi (jag) inte är..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0