Ett år <3

Skrivet den 2009-02-16, klockan 18:47:37
Nu har jag å Erik varit tillsammans i ett år.. Kan inte riktigt fatta det, känns lite overkligt..
Minns den här dagen för ett år sen, det var en lördag.. Jag var hemma hos M&M å var sjuk; feber och halsont.. Kraxade som en kråka när jag pratade.. =P

Erik kom och hämtade mej på kvällen, hade precis hunnit slänga i mej middan.. Sen åkte vi iväg, han skulle visa mej hans områden.. Men jag såg absolut ingenting, det var ju kolsvart ute!! Men han pratade på å verkade inte bry sej att det var mörkt ute.. =P

Mina händer var sjöblöta å jag var så nervös att jag skakade när vi var på väg hem till honom. Fick en rundvisning i hans hus å träffade hans föräldrar, syster, bror å kompis för första gången.. Fick väl fram nåt fint leende å försökte säga nåt.. Sen visade han mej lite bilder å förklarade dem.. =P

Pratade om allt och inget.. Sen blev klockan mycket å jag stannade kvar. Dagen efter så vare ljust å jag såg hure såg ut. =P Satt å solad på en bänk invid huset innan det var dags för mej att åka..

Även fast jag var sjukt nervös så vare härligt.. Men det finns en sak jag stör mej på.. Min klädsel..! Jag hade nämligen på mej ett par slappa mjukisar å mjukis tröja.. HALLÅ?!? Kunde jag inte ha tänkt lite mer? Typ ett par jenas å en snyggare tröja eller nåt.. Iofs så tror jag inte att det var nån som brydde sej å ingen kommer ihåg.. Men ändå!! Jag får väl skylla på min feber, för jag var inte riktigt mej själv just då.. =P

Kommer aldrig att glömma den helgen <3



//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2009-02-16, klockan 19:43:34

Grattis igen, Erik är en tia! :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0