Bygge

Skrivet den 2009-02-12, klockan 15:54:38
Då har jag varit på studiebesök.. Klädde mej nog lite för varmt, men jag trodde att vi skulle vara ute, men det var rundvandring inomhus, för de hade hunnit så passa långt.. Där vi var idag ska bli onkolog och kvinno- och barnklinik, typ.. Det är ett stort bygge, 36 000 kvm golvyta..

Ska skriva rent mina anteckning å skriva rapporten nu på en gång, lägger upp lite bilder sen..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jenny
Den 2009-02-12, klockan 18:29:36

Var det något spännande på bygget missaded det min mage ville inte sova inatt.. :p



Utmanade dig på min blogg, om du är sugen.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0