Blött hår

Skrivet den 2009-02-03, klockan 20:21:35
Har nu läst lite i Byggstyrning... Men det är så svårt att bara läsa å ta in.. För jag hamnar i massa andra tankar.. =P Ska väl kanske ta å skriva ut övningstentan å kolla lite på den, för det brukar hjälpa till..

Har precis kommit ut ur duschen, va så skönt.. Tänkte ta det i morron, men jag hatar att duscha på mornarna.. I måndags när jag gjorde det så gick jag till skolan med blött hår, ingen bra idé, för det blev is i håret.. Gillar iofs inte att duscha på kvällarna heller, för då måste man sova med blött hår å de är obehagligt.. =P

Ska ta fram min andra bok, som är ltie roligare å läsa.. Innan det är dags för Andra Avenyn!!! =D

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0